1.POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Właścicielem witryny internetowej b2b.domtom.com.pl, zwanej dalej B2B jest firma „DOMTOM Kompleksowe Zarządzanie Higieną” Tomasz Antkiewicz z siedzibą w Krakowie (kod 31-752), ul. Wańkowicza 133, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 945-155-72-87 zwana dalej „DOMTOM”.
- Zakupy za pośrednictwem B2B mogą dokonywać wyłącznie przedsiębiorcy. Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej lub nabywające towar poza prowadzoną działalnością gospodarczą proszone są o dokonywanie zakupów w sklepie stacjonarnym zlokalizowanym pod adresem Kraków ul. Wańkowicza 133 działającym w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00.
- DOMTOM siedziba – siedziba Firmy DOMTOM znajdująca się pod adresem Kraków ul. Wańkowicza 133 działająca w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
- Grupa DOMTOM sieć oferowanych przez nas form sprzedaży i usług związanych z utrzymaniem higieny w ramach działalności gospodarczej opisanej w pkt. 1, a także przez inne podmioty kapitałowo powiązane z DOMTOM, z których ofertą można się zapoznać na stronie www.domtom.com.pl.
- B2B umożliwia zakup towarów z asortymentu oferowanego przez DOMTOM w drodze zamówienia przez Internet i dostawy wysyłkowej na terenie Polski także poprzez odbiór osobisty w siedzibie DOMTOM po wcześniejszym ustaleniu warunków i terminu odbioru z naszym działem handlowym – kontakt: kontakt@domtom.pl lub numer telefonu (12) 642 95 95 oraz dostawy realizowanej transportem własnym DOMTOM.
- Klient to osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, które w ramach prowadzonych przez siebie działalności gospodarczych zakupu towaru za pośrednictwem Sklepu.
- Konto Klienta - w celu dokonania zakupu towarów DOMTOM, Klient ma obowiązek dokonania rejestracji Konta Klienta poprzez logowanie na B2B (dane logowania oraz instrukcję klient otrzyma od DOMTOM).
- Dostawy towarów zakupionych w B2B realizowane są tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku chęci współpracy ze strony podmiotów oczekujących dostawy towarów poza terenem Polski prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem handlowym w celu uzgodnienia możliwości i warunków współpracy na adres e-mailowy kontakt@domtom.com.pl.
- DOMTOM dostarcza towar do Klienta za pośrednictwem profesjonalnej firmy kurierskiej lub własnym transportem.
- Zamówienia i dostawa towaru realizowane są wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.
- Zamówienia o wartości powyżej 200 złotych netto oraz z miejscem dostawy na terenie Krakowa oraz powiatów: krakowskiego, myślenickiego i wielickiego dostarczane są bez dodatkowej odpłatności za transport. Dostawy towarów poniżej 200 złotych netto oraz do innych lokalizacji na terenie Polski są za odpłatnością zgodną z cennikiem dostaw firmy kurierskiej.
- Ceny towarów oferowanych w B2B podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Podane w B2B ceny są obowiązujące w dniu złożenia zamówienia i obowiązują od dnia złożenia zamówienia do dnia jego realizacji, pod warunkiem dotrzymania przez Klienta warunków skutecznego złożenia zamówienia w danym dniu.
- Czas dostawy towarów. Dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej są realizowane w ciągu 24 h roboczych. W przypadku transportu własnego DOMTOM dostawy są realizowane zgodnie z planem dostaw DOMTOM (dostępny w serwisie B2B). Dostępność towaru w naszych magazynach weryfikujemy natychmiast po otrzymaniu od Klienta zamówienia (w godzinach naszej pracy – jak w pkt. 2). W przypadku zaistnienia sytuacji braku towaru lub części towaru zamówionego przez Klienta i konieczności oczekiwania na jego dostawę kontaktujemy się z Klientem w celu ustalenia, czy zgadza się oczekiwać na towar, czy też woli anulować zamówienie.
- Odbiór towaru. Przy odbiorze towaru od firmy przewozowej, dostawcy DOMTOM lub bezpośrednio w siedzibie DOMTOM Klient zobowiązany jest sprawdzić zgodność towaru ze złożonym zamówieniem, zwłaszcza co do jego ilości, kompletności i jakości. Sprawdzenie powinno nastąpić w obecności pracownika firmy przewozowej lub pracownika DOMTOM. Wszelkie zastrzeżenia, co do dostarczonego towaru, powinny być przez Przedsiębiorcę zgłoszone pisemnie na dokumencie potwierdzającym odbiór towaru, pod rygorem utraty prawa zgłaszania reklamacji w tym zakresie, jeżeli występują braki ilościowe lub niezgodność towaru z zamówieniem albo jego uszkodzenie lub jeżeli reklamowana wada mogła być stwierdzona po naocznych oględzinach produktu.
- W celu dokonania zakupu towaru w B2B należy:
- zapoznać się z Regulaminem B2B oraz Polityką Prywatności i zobowiązać się do ich przestrzegania,
- wyrazić zgody na przechowywanie i przetwarzanie podanych przez Klienta danych osobowych zawartych w Profilu klienta, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) do celów związanych z realizacją zamówienia.
- Klient zobowiązany jest do nieudostępniania dostępu do danych jego Konta Klienta osobom nieupoważnionym. DOMTOM nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone Klientowi, jeżeli nastąpią one na skutek wejścia w posiadanie i korzystanie z Konta Klienta przez osoby niepowołane. Transakcja zakupu dokonana przez takie osoby jest prawnie skuteczna i obciąża Klienta.
- Klient gwarantuje, że podane przez niego dane są prawdziwe, jest uprawniony do posługiwania się nimi i bierze pełną odpowiedzialność prawną za ich przekazanie DOMTOM, w tym również gwarantuje, że wszelkie dane osobowe przekazane DOMTOM zostały uzyskane i podane za zgodą osób do których przynależą. W przypadku powstania szkody w majątku DOMTOM na skutek podania przez Klienta danych nieprawdziwych lub takich, którymi nie był uprawniony się posługiwać ponosi on odpowiedzialność za wyrządzoną szkodę w pełnej wysokości.
II. ZAKUPY W B2B
- Złożenie zamówienia i zakup produktu w B2B wymaga zalogowania się za pośrednictwem otrzymanych od DOMTOM danych logowania do serwisu obsługującego B2B.
- Klient dokonuje doboru towarów, które chce zakupić poprzez ich dodanie „Do Koszyka”, a następnie potwierdzenie ich chęci zakupu poprzez zaznaczenie poszczególnych towarów w Koszyku i naciśnięcie opcji „zamówienie”.
- Po otrzymaniu przez serwis B2B zamówienia Klienta wysyła on, na podany przez Klienta adres internetowy email potwierdzający przyjęcie zamówienia z wyszczególnieniem wybranych przez Klienta towarów, ich ceną, oraz wskazaniem warunków i sposobu zapłaty za towar.
- Klient realizując zamówienie dokonuje transakcji zakupu towarów wyszczególnionych w emailu i akceptuje warunki ich dostawy.
- Celem usprawnienia wzajemnej współpracy stron i przyśpieszenia dostawy towarów do Klienta DOMTOM zgodnie z art. 66(2)par.1 kc nie wymaga od Klienta potwierdzenia złożonego zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta od DOMTOM emaila z wiadomością "Zamówienie zostało przyjęte" następuje zawarcie umowy zakupu towarów na warunkach w wiadomości wskazanych. W transakcjach handlowych z przedsiębiorcami wyłącza się zgodnie z zasadami kodeksu cywilnego wymogi przepisu art. 66 (1) par. 1-3 kc o specjalnych obowiązkach informacyjnych przedsiębiorców w transakcjach elektronicznych.
- Brak odbioru towarów przez Klienta dostarczonych przez firmę kurierską lub pracowników DOMTOM zgodnie z zaakceptowanymi warunkami zamówienia i dostawy nie zwalnia Klienta od zapłaty Ceny. W takim przypadku odbiór towaru może nastąpić przez Klienta w siedzibie DOMTOM lub być ponownie dostarczony przez firmę kurierską lub DOMTOM, pod warunkiem jednak uregulowania przez Klienta przedpłatą Ceny oraz opłaty za ponowną dostawę.
- Wyłączona zostaje odpowiedzialność DOMTOM z tytułu rękojmi sprzedanej rzeczy, co oznacza że do transakcji zakupu towarów w Sklepie nie znajdują zastosowania postanowienia działu II tytułu XI Kodeksu cywilnego.
- DOMTOM nie udziela gwarancji na sprzedawane towary. Niektóre z towarów, do których dołączone zostały karta gwarancyjna i warunki gwarancji, posiadają gwarancję producencką i tylko w oparciu o jej zasady możliwa jest ich reklamacja. Uprawnienia z gwarancji przysługują Klientowi wyłącznie bezpośrednio do producenta z pominięciem odpowiedzialności w tym zakresie DOMTOM.
III. REKLAMACJA
- Reklamacje należy zgłaszać: w drodze wiadomości email na adres: kontakt@domtom.pl z informacją w tytule wiadomości Reklamacja lub listownie na adres: DOMTOM Kompleksowe Zarządzanie Higieną ul. Makuszyńskiego 4A, 31-752 Kraków z dopiskiem: Reklamacja domtom. DOMTOM nie przyjmuje reklamacji w formie telefonicznej.
- Reklamacja powinna zawierać następujące dane: dane nabywcy, numer zamówienia, dane identyfikacyjne paragonu lub faktury VAT (jeżeli została wystawiona), nazwę i ilość towarów podlegających reklamacji oraz dokładny opis przyczyny reklamowania towaru.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez serwis DOMTOM w możliwie najszybszym terminie, nie dłużej niż w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, chyba że z przyczyn technologicznych reklamacja będzie wymagać dłuższego czasu jej rozpatrzenia, o czym DOMTOM poinformuje Klienta. O wyniku reklamacji DOMTOM poinformuje Klienta w sposób w jaki Klient zgłosił reklamację tj. listownie lub w drodze wiadomości email.
- Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta towaru jeżeli wraz z towarem otrzymał kartę gwarancyjną przy czym zgłoszenie roszczeń reklamacyjnych musi być kierowane bezpośrednio do producenta.
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie zdjęcia towarów i ich opisy publikowane na stronie Sklepu stanowią własność DOMTOM i nie mogą być wykorzystywane bez uprzedniej zgody DOMTOM wyrażonej na piśmie.
- Rejestracja Konta Klienta jest równoznaczna z wyrażeniem przez Klienta zgody na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przekazanych przez Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.).
- DOMTOM informuje, że dane Klienta będą przetwarzane jedynie w celu obsługi sprzedaży, udzielania informacji, potwierdzenia i realizacji zamówienia oraz dostawy towaru pod wskazany przez Klienta adres, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę również do przekazywania informacji reklamowych w zakresie prowadzonej przez podmioty Grupy DOMTOM działalności. Klient podając dane osobowe upoważnia DOMTOM do przekazania swych danych osobowych koniecznych do dostawy towaru firmie kurierskiej dostarczającej towar.
- Klient ma prawo do wglądu w przechowywane przez DOMTOM jego dane osobowe, do ich zmiany lub żądania całkowitego ich usunięcia z serwisu B2B. Wszelkie uwagi, zastrzeżenia lub informacje dotyczące przechowywania przez DOMTOM danych osobowych prosimy zgłaszać na adres internetowy kontakt@domtom.pl lub listownie na adres: DOMTOM Kompleksowe Zarządzanie Higieną ul. Makuszyńskiego 4A, 31-752 Kraków.
- Korzystając z B2B Klient akceptuje niniejszy Regulamin i Politykę Prywatności oraz zobowiązuje się do ich stosowania.
- Klient rejestrując Konto Klienta wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez siebie wszelkich danych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833, z późn. zm.) oraz zgadza się na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych od Grupy DOMTOM związanych z działalnością tych podmiotów zgodnie z Ustawą z dnia 18.07.2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.02.144.1204).
- Prawem właściwym dla wszystkich stosunków prawnych wynikających z Regulaminu jest prawo polskie.
- Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne miejscowo właściwe dla DOMTOM.
- DOMTOM zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w Regulaminie. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania w serwisie B2B, o ile nie zastrzeżono inaczej. Do towarów zamówionych przed zmianą Regulaminu zastosowanie mają zapisy Regulaminu w wersji na dzień złożenia zamówienia.
- Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania go w serwisie B2B.